General terms and conditions

 English below

 Artikel 1 – Definities

In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. Bedenktijd: de termijn waarbinnen een consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
  2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit;
  3. Dag: kalenderdag;
  4. Duurzame gegevensdrager: elk hulpmiddel – waaronder ook begrepen e-mail – dat een consument of sunnie wear in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging of gebruik gedurende een periode die is afgestemd op het doel waarvoor de informatie is bestemd, en die ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;
  5. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor een consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
  6. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst die tussen sunnie wear en een consument wordt gesloten in het kader van een georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten, waarbij tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend of mede gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
  7. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat een consument en sunnie wear gelijktijdig in dezelfde ruimte hoeven te zijn samengekomen.


  Artikel 2 – Identiteit

Naam ondernemer: sunnie wear 
E-mailadres: info@sunniewear.nl 
KvK-nummer: 91884594
BTW-nummer: NL004922080B89


  Artikel 3 – Toepasselijkheid

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van sunnie wear en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen sunnie wear en een consument.
  2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument beschikbaar gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal sunnie wear voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, aangeven op welke wijze van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos worden toegezonden.
     

  Artikel 4 – Het aanbod

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
  2. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod van producten binden sunnie wear niet.
  3. Elk aanbod bevat zodanige informatie dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.
  4. Alle afbeeldingen en specificatie gegevens in het aanbod zijn een indicatie en kunnen geen aanleiding zijn tot ontbinding van de overeenkomst.

  Artikel 5 – De overeenkomst

  1. De overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
  2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt sunnie wear onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod.
  3. Sunnie wear zal uiterlijk bij levering van het product aan de consument de volgende informatie verschaffen:
  4. Het e-mailadres van sunnie wear waar de consument bijvoorbeeld met klachten terecht kan;
  5. De voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
  6. De informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
  7. De prijs met inbegrip van alle belastingen van het product, voor zover van toepassing de kosten van aflevering en de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand;
     

  Artikel 6 – Herroepingsrecht

  1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. Sunnie wear mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar de consument is niet verplicht tot opgave van zijn reden(en).
  2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen.
  3. De in lid 1 genoemde bedenktijd geldt niet op enkele uitzonderingen zoals deze benoemd zijn in het retourbeleid.
     

  Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

  1. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
  2. De consument is aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.

  Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan

  1. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn op ondubbelzinnige wijze aan sunnie wear.
  2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.
  3. De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking, en conform de door sunnie wear verstrekte instructies. Het is de verantwoordelijkheid van de consument dat het retourpakket in goede orde wordt ontvangen. Als dit niet het geval is, mag sunnie wear de retourzending weigeren.  
  4. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.
  5. De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product.
  6. Verdere benodigde informatie over het retourneren van een product staat vermeld op de website.
  7. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.
  1. Indien de consument na afloop van de herroepingstermijn van 14 dagen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van haar herroepingsrecht respectievelijk het product niet aan sunnie wear heeft teruggezonden, is de koop onomkeerbaar.
     

  Artikel 9 – Verplichtingen van sunnie wear bij herroeping

  1. Sunnie wear vergoedt alle betalingen van de consument, exclusief eventuele leveringskosten door sunnie wear in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt.
  2. Sunnie wear gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

  Artikel 10 – De prijs

  1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
  2. De in het aanbod van producten genoemde prijzen zijn in EUR en inclusief btw.
  3. Alle opgegeven prijzen zijn exclusief verpakkings- verzendings- of afleveringskosten, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.

  Artikel 11 – Conformiteit en garantie

  1. Sunnie wear staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
  2. Er kan in ieder geval geen aanspraak op hetgeen onder lid 1 van dit artikel worden gemaakt (I) bij beschadiging door opzet of door nalatigheid, (II) bij normale slijtage en/of (III) bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing of gebruiksvoorschriften.
  3. Een door sunnie wear, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover sunnie wear kan doen gelden indien sunnie wear is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
  1. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 3 dagen na levering aan sunnie wear schriftelijk te worden gemeld via info@sunniewear.nl o.v.v. het ordernummer en een duidelijke beschrijving en/of foto van de eventuele gebreken c.q. verkeerd geleverde producten. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

  Artikel 12 – Levering en uitvoering

  1. Sunnie wear zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten.
  2. Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.
  3. De eigendom van geleverde producten gaat over op de consument nadat het verschuldigde bedrag is betaald. Het risico van de producten gaat over op het moment van levering aan de consument.
  4. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan sunnie wear kenbaar heeft gemaakt.
  5. De consument dient het juiste adres en e-mailadres door te geven aan sunnie wear. Ook eventuele wijzingen hiervan dienen tijdig door gegeven te worden aan sunnie wear. Indien de consument een verkeerd adres heeft opgegeven voor de levering, dan is dit het risico van de consument.
  6. Sunnie wear zal geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 3 werkdagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen.
  7. Na ontbinding conform het vorige lid zal sunnie wear het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
  8. Het risico van beschadiging en van producten berust bij sunnie wear tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan sunnie wear bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

  Artikel 13 – Betaling

  1. Sunnie wear biedt de volgende veilige betaalwijzen:

- Creditcard: tijdens het bestelproces kan de koper zijn creditcardnummer en de einddatum van zijn creditcard invullen. De koper moet er zeker van zijn dat precies dezelfde naam als op de creditcard wordt ingevuld. Daarna volgt het autorisatieproces voor de betaling. De koper hoort of de betaling wel of niet is goedgekeurd.

- PayPal: met behulp van PayPal kan de koper geld overmaken van zijn bankrekening, creditcardrekening of PayPal-account.

- iDEAL: kopers met een Nederlandse bankrekening kunnen gebruikmaken van iDeal. Deze betaalmethode is tot stand gekomen door samenwerking van de Nederlandse banken. Het iDeal-betaalsysteem verbindt de meest voorkomende online banksystemen en is een betrouwbaar betaalsysteem.

- Bancontact: voor kopers met een Belgische bankrekening is het mogelijk om te betalen via Bancontact. Bancontact is een gezamenlijk initiatief van de Belgische banken dat zorgt voor snelle betaalprocessen zonder storingen. Bancontact is onder andere beschikbaar voor rekeninghouders van KBC, Dexia en ING. Dankzij het gebruik van de pincode kan een transactie snel en veilig worden afgerond.

- Sofort

  1. De consument is gebonden aan de voorwaarden van het door hem/haar gekozen betaalplatform voor de betaling. Sunnie wear heeft geen macht over deze voorwaarden en kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud daarvan.
  2. Indien er een betaling plaats heeft gevonden door middel van een gift card, kan de koper bij het retourneren van producten enkel een nieuw tegoed voor op de gift card ontvangen. Gift cards en de restwaarde van gift cards zijn in geen enkel geval inwisselbaar voor geld. De eventuele restwaarde van de gift card kan gebruikt worden in volgende bestellingen.

  Artikel 14 – Overmacht

Sunnie wear en de consument zijn niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting, indien zij daartoe gehinderd worden als gevolg van een omstandigheid die niet is te wijten aan haar schuld, en noch krachtens de wet, een rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor zijn rekening komt.

  Artikel 15 – Klachtenregeling

  1. Sunnie wear beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten zo spoedig mogelijk nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij sunnie wear.
  3. Bij sunnie wear ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door sunnie wear binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

  Artikel 16 – Copyright 

Op alle informatie op deze webshop berust auteursrecht. Het is dan ook niet toegestaan zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van sunnie wear informatie, foto’s e.d. van deze webshop te kopiëren, te verspreiden of anderszins in welke vorm dan ook te gebruiken

  Artikel 17 – Overig

  1. Eventuele afwijkingen van deze algemene voorwaarden kunnen uitsluitend schriftelijk worden overeengekomen. Aan dergelijke afwijkingen kunnen geen rechten worden ontleend met betrekking tot later aangegane rechtsverhoudingen.
  2. De administratie van sunnie wear geldt, behoudens tegenbewijs, als bewijs van de door de consument gedane aanvragen en/of bestellingen. De consument erkent dat elektronische communicatie als bewijs kan dienen.
  3. Sunnie wear is gerechtigd de rechten en verplichtingen uit de overeenkomst met u door een enkele kennisgeving aan u aan een derde over te dragen.
  4. Indien en voor zover enige bepaling van de algemene voorwaarden nietig wordt verklaard of vernietigd wordt, zullen de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden onverminderd van kracht blijven. Sunnie wear zal alsdan een nieuwe bepaling vaststellen ter vervanging van de nietige/vernietigde bepaling, waarbij zoveel mogelijk de strekking van de nietige/vernietigde bepaling in acht zal worden genomen.
  5. Sunnie wear is gerechtigd deze algemene voorwaarden te wijzigen. De wijzigingen in deze voorwaarden zijn pas van kracht nadat deze zijn gepubliceerd, met dien verstande, dat bij toepasselijke wijzigingen gedurende de looptijd van een aanbod de voor de consument meest gunstige bepaling zal prevaleren 

  Artikel 18 – Toepasselijk recht en jurisdictie

Op overeenkomsten, en alle daaruit voortvloeiende niet-contractuele verplichtingen, tussen sunnie wear en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

 

English:

Article 1 – Definitions

In these general terms and conditions the following terms shall have the following meanings:

  1. Reflection period: the period within which a consumer can make use of his right of withdrawal;
  2. Consumer: the natural person who is not acting for purposes relating to his trade, business, craft or profession;
  3. Day: calendar day;
  4. Durable medium: any instrument – including email – that enables a consumer or sunnie wear to store information addressed personally to him in a way accessible for future consultation or use for a period of time adequate for the purposes of the information and which allows for the unchanged reproduction of the stored information;
  5. Right of withdrawal: the possibility for a consumer to cancel the distance contract within the cooling-off period;
  6. Distance contract: an agreement concluded between sunnie wear and a consumer within the framework of an organised system for the distance sale of products, whereby up to and including the conclusion of the agreement exclusive or additional use is made of one or more techniques for distance communication;
  7. Distance communication technology: means that can be used to conclude an agreement without the consumer and sunnie wear having to be in the same room at the same time.


Article 2 – Identity

Company: sunnie wear
Email address: info@sunniewear.nl
Chamber of Commerce number: 91884594
VAT number: NL004922080B89


Article 3 – Applicability

  1. These general terms and conditions apply to every offer from sunnie wear and to every distance contract concluded between sunnie wear and a consumer.
  2. Before the distance contract is concluded, the text of these general terms and conditions will be made available to the consumer electronically in such a way that the consumer can easily store them on a durable data carrier. If this is not reasonably possible, sunnie wear will indicate before the distance contract is concluded in what way the general terms and conditions can be consulted electronically and that they will be sent free of charge to the consumer electronically or otherwise at the consumer's request.

Article 4 – The offer

  1. If an offer has a limited period of validity or is made subject to conditions, this will be explicitly stated in the offer.
  2. Obvious mistakes or obvious errors in the offer of products do not bind sunnie wear.
  3. Each offer contains such information that it is clear to the consumer what rights and obligations are associated with accepting the offer.
  4. All images and specification data in the offer are indicative and cannot be a reason for termination of the agreement.

Article 5 – The agreement

  1. The agreement is concluded at the moment the consumer accepts the offer and meets the conditions set therein.
  2. If the consumer has accepted the offer electronically, sunnie wear will immediately confirm receipt of acceptance of the offer electronically.
  3. sunnie wear will provide the following information to the consumer at the latest upon delivery of the product:
  4. The email address of sunnie wear where consumers can submit complaints, for example;
  5. The conditions under which and the manner in which the consumer can exercise the right of withdrawal, or a clear statement regarding the exclusion of the right of withdrawal;
  6. The information about guarantees and existing after-sales service;
  7. The price including all taxes of the product, where applicable the costs of delivery and the method of payment, delivery or performance of the distance contract;

Article 6 – Right of withdrawal

  1. The consumer can dissolve an agreement regarding the purchase of a product during a reflection period of 14 days without giving reasons. sunnie wear may ask the consumer for the reason for withdrawal, but the consumer is not obliged to state his reason(s).
  2. The reflection period referred to in paragraph 1 commences on the day after the consumer, or a third party designated by the consumer in advance, who is not the carrier, has received the product.
  3. The cooling-off period referred to in paragraph 1 does not apply to a few exceptions as stated in the return policy.

Article 7 – Obligations of the consumer during the cooling-off period

  1. During the cooling-off period, the consumer will handle the product and packaging with care. He will only unpack or use the product to the extent necessary to determine the nature, characteristics and functioning of the product. The starting point here is that the consumer may only handle and inspect the product as he would be allowed to do in a shop.
  2. The consumer is liable for any diminished value of the product resulting from the handling of the product in a way that goes beyond what is permitted in paragraph 1.

Article 8 – Exercise of the right of withdrawal by the consumer and costs thereof

  1. If the consumer exercises his right of withdrawal, he must notify sunnie wear of this in an unambiguous manner within the cooling-off period.
  2. As soon as possible, but within 14 days from the day following the notification referred to in paragraph 1, the consumer shall return the product. The consumer has in any case observed the return period if he returns the product before the cooling-off period has expired.
  3. The consumer returns the product with all delivered accessories, in original condition and packaging, and in accordance with the instructions provided by sunnie wear. It is the responsibility of the consumer that the return package is received in good order. If this is not the case, sunnie wear may refuse the return shipment.
  4. The risk and burden of proof for the correct and timely exercise of the right of withdrawal lies with the consumer.
  5. The consumer shall bear the direct costs of returning the product.
  6. Further necessary information about returning a product is stated on the website.
  7. If the consumer exercises his right of withdrawal, all additional agreements will be dissolved by operation of law.
  1. If the consumer has not indicated that he/she wishes to exercise his/her right of withdrawal after the expiry of the 14-day withdrawal period or has not returned the product to sunnie wear, the purchase is irreversible.

Article 9 – Obligations of sunnie wear in case of withdrawal

  1. sunnie wear will reimburse all payments made by the consumer, excluding any delivery costs charged by sunnie wear for the returned product, without delay but within 14 days following the day on which the consumer notifies him of the cancellation.
  2. sunnie wear uses the same payment method for reimbursement that the consumer has used, unless the consumer agrees to another method. The reimbursement is free of charge for the consumer.

 Article 10 – The price

  1. During the period of validity stated in the offer, the prices of the products offered will not be increased, except for price changes due to changes in VAT rates.
  2. The prices stated in the product range are in EUR and include VAT.
  3. All prices quoted are exclusive of packaging, shipping or delivery costs, unless otherwise agreed in writing.

Article 11 – Conformity and warranty

  1. sunnie wear guarantees that the products comply with the agreement, the specifications stated in the offer, the reasonable requirements of soundness and/or usability and the legal provisions and/or government regulations in force on the date the agreement was concluded.
  2. In any event, no claim can be made under paragraph 1 of this article (I) in the event of damage caused intentionally or through negligence, (II) in the event of normal wear and tear and/or (III) in the event of damage caused by failure to observe or incorrect observance of the instructions for use or user instructions.
  3. An additional guarantee provided by sunnie wear, its supplier, manufacturer or importer never limits the legal rights and claims that the consumer can assert against sunnie wear under the agreement if sunnie wear has failed to fulfil its part of the agreement.
  1. Any defects or incorrectly delivered products must be reported to sunnie wear in writing within 3 days after delivery via info@sunniewear.nl stating the order number and a clear description and/or photo of the possible defects or incorrectly delivered products. The products must be returned in the original packaging and in new condition.

Article 12 – Delivery and execution

  1. sunnie wear will take the greatest possible care when receiving and executing orders for products.
  2. Delivery will take place while stocks last.
  3. Ownership of delivered products is transferred to the consumer after the amount due has been paid. The risk of the products is transferred at the time of delivery to the consumer.
  4. The place of delivery is the address that the consumer has made known to sunnie wear.
  5. The consumer must provide the correct address and email address to sunnie wear. Any changes to these must also be provided to sunnie wear in a timely manner. If the consumer has provided an incorrect address for delivery, this is the consumer's risk.
  6. sunnie wear will execute accepted orders with due speed, but at the latest within 3 working days, unless a different delivery period has been agreed.
  7. After dissolution in accordance with the previous paragraph, sunnie wear will immediately refund the amount paid by the consumer.
  8. The risk of damage and of products rests with sunnie wear until the moment of delivery to the consumer or a representative designated in advance and made known to sunnie wear, unless expressly agreed otherwise.

Article 13 – Payment

  1. sunnie wear offers the following secure payment methods:

- Credit card: during the ordering process, the buyer can fill in his credit card number and the expiration date of his credit card. The buyer must make sure that exactly the same name as on the credit card is filled in. Then follows the authorization process for the payment. The buyer hears whether the payment has been approved or not.

- PayPal: Using PayPal, the buyer can transfer money from his bank account, credit card account or PayPal account.

- iDEAL: buyers with a Dutch bank account can use iDeal. This payment method was created through cooperation between Dutch banks. The iDeal payment system connects the most common online banking systems and is a reliable payment system.

- Bancontact: for buyers with a Belgian bank account it is possible to pay via Bancontact. Bancontact is a joint initiative of the Belgian banks that ensures fast payment processes without disruptions. Bancontact is available for account holders of KBC, Dexia and ING, among others. Thanks to the use of the PIN code, a transaction can be completed quickly and safely.

- Immediately

  1. The consumer is bound by the terms and conditions of the payment platform chosen by him/her for the payment. Sunnie wear has no power over these terms and cannot be held liable for their content.
  2. If a payment has been made by means of a gift card, the buyer can only receive a new credit for the gift card when returning products. Gift cards and the remaining value of gift cards are in no case exchangeable for money. Any remaining value of the gift card can be used in subsequent orders.

Article 14 – Force Majeure

sunnie wear and the consumer are not obliged to fulfil any obligation if they are prevented from doing so as a result of a circumstance that is not their fault and for which they are not responsible under the law, a legal act or generally accepted views.

Article 15 – Complaints procedure

  1. sunnie wear has a sufficiently well-publicized complaints procedure and handles the complaint in accordance with this complaints procedure.
  2. Complaints about the performance of the agreement must be submitted to sunnie wear as soon as possible after the consumer has discovered the defects, fully and clearly described.
  3. Complaints submitted to sunnie wear will be answered within a period of 14 days from the date of receipt. If a complaint requires a foreseeable longer processing time, sunnie wear will respond within the period of 14 days with a confirmation of receipt and an indication of when the consumer can expect a more detailed answer.

Article 16 – Copyright 

All information on this webshop is copyrighted. It is therefore not permitted to copy, distribute or otherwise use in any form information, photos etc. from this webshop without prior written permission from sunnie wear

Article 17 – Miscellaneous

  1. Any deviations from these general terms and conditions may only be agreed in writing. No rights may be derived from such deviations with regard to legal relationships entered into later.
  2. The administration of sunnie wear applies, unless proven otherwise, as proof of the requests and/or orders made by the consumer. The consumer acknowledges that electronic communication can serve as proof.
  3. Sunnie Wear is entitled to transfer the rights and obligations under the agreement with you to a third party by giving you a single notice.
  4. If and to the extent that any provision of the general terms and conditions is declared null and void or is annulled, the other provisions of these general terms and conditions will remain in full force. sunnie wear will then establish a new provision to replace the null and void/annulled provision, whereby the purport of the null and void/annulled provision will be taken into account as much as possible.
  5. Sunnie wear is entitled to change these general terms and conditions. The changes to these terms and conditions will only come into effect after they have been published, with the understanding that in the event of applicable changes during the term of an offer, the provision most favourable to the consumer will prevail

Article 18 – Applicable law and jurisdiction

Agreements and all resulting non-contractual obligations between sunnie wear and the consumer to which these general terms and conditions apply are exclusively governed by Dutch law.